nuffnang adds

Wednesday, March 13, 2013

bantal harum..

sapa ada bantal bau??
kenak nya digelar bantal bau?
kenak x bantal harum?
saya ada aih..nang heng bau nya..
sungguh dah anak 2.. umo nak masok 3 series agik juak ngan bantal ya..
dolok ada sigek,sbb nya heng gilak,mak saya mbuang..nya x rajin..
sbb apa nya x rajin,dari kecik saya tok xda lah berbantal bau kdk ya..
tiba 2 dah besar pandey ada..
mak jenis penggelik..alu knk buang..
tapi saya bertabah hati beli gk bantal k polah bantal bau..
stendet bantal bau saya aih..beli rah ikea..hahahaha..
kinek tok bila anak mok berbantal bau saya melarang..
sbb apa saya melarang,supan bah bila tdo umah mertua nang terpaksa ngembak..
mun x tdo x lena..
nasib nemu laki yg baik hati..
xkesah nya ngan bau ya..tapi kdg2 mun dah sesak nyawa ncium saya sesah lah..
xsaya tok ceridak gilak nyimpan sampey berdaki..
ari tok tek saya rasa semun..
esok mesti bukak stall roti..
jumpa anda ya d stall saya..esok post gambar siney jalan masok ke stall saya..senang ktk org ncarik nya..
mudahan esok lebih baik dari hari ini dan hari yg lepas2..dan moga juga iman saya,kamu,kamu,kamu dan juga kamu semakin hari semakin kukuh dihati..
till then tata..

p/s walauapa pun berlaku dlm hidup anda,jgn berputus asa..sekali rebah berkali-kali lah bgn..kita x tauk apa yg dah tertulis utk kita..berusaha selagi mampu..setiap org berbeza dugaan nya..jd bertabahlah..ingat,man jadda wajada!

No comments:

Post a Comment