nuffnang adds

Monday, March 11, 2013

percaya ka x terpulang..

tadik pegi ke mall mok bli gula,sayo k arsyad,pencuci tapak n vitagen aqilah..
mek duak arsyad ajak pegi cz nya dah xpat nangga saya k tudong..
tiap kali saya k tudong,nya tauk berjalan lah saya ya..
pernah ninggal nya skali ngan nek ana nya rah umah..
serta balit,dlm kreta dh dgr tangis nya lam umah..
nya nang manjak..anak mummy lah katakan..
sbb ya aqilah terpaksa d tinggal rah umah mun mbak arsyad..
mun 2,2 ekot,terhaler-haler lah saya diluar sana..
balit ngan crita percaya ka x tek..(padu lom juak sampey crita tek duhal)
arsyad berumo 5 bln..dudok nya tegap la juak..lom stabil tapi boleh tahan..
so,pinggang ngan lengan saya tok xlarat nak menampung berat nya,jd saya nkah lah budak kecik itu dlm troli mun g mall..
tiap kali org nangga,mesti nanyak brapa bln nya tok..bila d jwp 5 bln,rata2 mdh saya bulak..
hello,anak saya ya nak,x kan saya x ingat brapa umo nya owh..dah tiap bln g klinik xkan lah saya bebal gilak..
jd ya lah crita nya tek..esok mesti bukak kedey..

man jadda wajada..
till then tata..

No comments:

Post a Comment