nuffnang adds

Thursday, April 25, 2013

dreams!

sapa xda impian?
bulaklah nak owh mun xda..
ada impian besar n x munasabah..
ada impian besar n munasabah..
impian nak mkn eskrem pun impian juak..
saya tok org yg kuat bermimpi..
berangan eh..
mcm2 saya angankan..
mcm2 impian saya..
ada sesetengahnya saya berusaha..
yg lain ya saya mengharapkan magic..
hahhahaha..
part magic ya nang xpat d terimak lah..
mun mena2 terjadi pun mmg pok nasib eh..

mok cerita pasal impian magic lok..
dari saya kecik sampey dah anak 2,saya maok tongkat ajaib..
hahhahaha..
nak mcm miss comet pun eh..
zaman 80an pun cerita jepun yg seangkatan dgn cerita volley ball nak summersault berputar ya..
nang ingin mok jd miss comet..
sampey mun berjalan pun tiba2 ngangkat tangan ala2 tongkat sakti ya terletak rah tgn..
n benda tok saya molah disiney2..
serious saya mena2 mok jd miss komet..
hahahahhaha..
cerita ya masa saya nang gk kecik darjah2 mcmya..
ada beberapa(2 jak actually) episod yg saya ingat..
si miss comet ya kenak lumpur abis amo bj nya..
n masa ya nya mok date ngan hero..
maka si hero ya nang nangga lah bj nya kotor..
boleh nya memplink(ala2 bunyi tongkat sakti ya d ayun) bj nya n terus bersih..
sigek gk part nya nak nyiap makanan..
sekali memplink jak meja penuh makan nyaman2..
haruslah saya mok molah gia juak owh..
hari2 mkn nyaman nak..
tapi cerita tok sekejap ajak diso sebab ceritanya terlalu karut takut nembiak terpengaruh..
tapi terlambat sbb saya sudah terpengaruh waaaaaaaa..

ada lah lagik impian magic saya..
xpat nak d pdh semua jong org mdh nang sot saya tok..
tapi impian magic saya sudah berkurang kinek tok..
more to berpijak dbumi nyata..
hahahahaha..tapi kdg2 teringat juak..
cuma kinek tok impian saya adalah menjadi seorang yg berjaya dunia dan akhirat..
impian saya menghappykan org tua saya..
walaupun bunyi nya mcm bagus tapi deep down mmg ya saya maok..
doakan impian saya tercapai k..
till then tata..

No comments:

Post a Comment