nuffnang adds

Saturday, April 06, 2013

durian durian..

hahahahaha..
saya tauk tok bkn musim durian tapi nak..
marek g lepak rah resepi rahasia ngan my lil sis in law..
sbb i need some air to breath..
seminggu terperap lam umah jong muka kdk dindin klak..
lgpun mok beli sandal si kecik..
kesian nangga stokin dah x muat agik..
betis nya nang bunting padi lah..
balit cerita derian tek..
saya nang suka makan durian..
saya pun record mkn durian 6 bijik sorang dirik..
bukan ulas k..
6 bijik..
ya pun masa pregnen si kakak..
kakya malam nangis nganok laki sbb xmelarang mkn..
apa tek kepanasan..
tapi saya x pandey mun durian ya d polah makanan lain..
tempoyak-i said no..
tempoyak goreng-i'll pass..
tepoyak dlm lempah-no no no
tapi mun bingka i like..
bubo manis durian saya mahu..
cuco derian-my fav..
gula derian i like..
tapi kek nak nama durian durian d resepi rahasia ya......
nang saya x suuuuuuuukaaaaa..
erhmm..
lamak dah saya ngintey kek ya sebenarnya..
dari sehri ke sehari mok mkn..
marek saya melansung..
tapi ya lah tek..
nang x menepati tekak..
nyesal rasa..
nang seciput jak saya mkn..
lebih nya my lik sis in law mbak balit..
my mil yg mkn..
nyaman katanya..
huhuhu..
xda ambik gambar sbb xingat sbb nangga kek alu lupak..
till then tata..

bila cerita pasal durian asa mok mkn durian indah eh..
cuco durian..
bubo durian..
durian pasir pandak..
waaaaaa..lamak gk kah musim nya??
n mok makan kek..
malas nak molah..
aih kin jadi imaginasi..
lomm..

No comments:

Post a Comment