nuffnang adds

Wednesday, April 03, 2013

pabila berempat..

bila berempat tok serba serbi kesusahan..
nak mkn diluar ada sedikit kesukaran..
ngenak gk ngan  saya tok kamboh angin..
sbb ya saya lbh suka mun my other half ada..
tapi dgn genius yg ada,adoi..
mkn yg supose to ambik masa pun,abis dlm 15 minit jak..
ya dah tahap xbrapa kritikal..
if arsyad dpt biskutnya,aqilah mkn mknn nya suka..
mun both xdpt apa sidak maok,hah 5 minit siap mkn..
saya bkn jenis mok tinggalkan anak rah umah..
mun keadaan terpaksa mena2 baruk tinggalkan sorg..
ya pun si kakak..if my other half ada or org yg mena2 saya percayak..
mun x mmg saya heret 2,2..
paranoid owh?
ntahlah..sbb ya saya lbh suka diam rumah..
fyi,saya tgh countdown utk tinggal ditebedu..
waaaahh..makin anti sosial lah saya..
tapi xpa..demi org yg tersayang..
till then tata..

kejadian berlaku d workshop..sempat juak posing..

No comments:

Post a Comment