nuffnang adds

Thursday, April 11, 2013

tayar terkangkang..

hahahhaha..
tetak dolok..
ari marek pun crita..
tgh berjual roti..
ada lah moto viva tok nak melimpas..
dari simpang bunyi skirt kreta nya nang terkerek-kerek jak..
saya pun nangga kreta nya..
apa adik saya nyuroh saya nangga..
bila saya nangga tayar nya nang bagey urg nak tercabut..
atas dasar perihatin tek nak,saya melambey lah kereta ya sambil nunjok tayar nya..
driver ya nang buat derk jak..
alu saya pk biar jak lah.. org nya mpun x lalek..
bila nya kin sayup jaoh,tayar sebelah pun gia juak..
aih,nang nak tercabut kali..
nang terer driver ya, pk saya..
bila mlm tek,adik saya bercerita hal range rover..
tayar nya pandey terbelak n terkengkeng..
jadi ikutan byk moto sidak yg suka ngato moto..
alu saya tek terselap..
xsempat nak bercerita ngan nya,alu goleng2 saya tetak..
padu-padu cerita ya tek..
duhal trend kinek tok..
pk tek tayar ya nak tercabut..
nang beliang saya nangga nya..
maap lah driver viva ya..
saya tok xtauk perkembangan..
kompom nya mdh sewel kali org jual roti ya..
tedah ku tek..
till then tata..

No comments:

Post a Comment